mandag den 22. oktober 2012

Lidt snak om film!

Jeg endte lidt spontant i biografen her til aften med en veninde. Vi så Looper. Argumentet hed Joseph Gordon-Levitt. Jeg ELSKER ham. Han er fantastisk i Mælkevejen 1, th (TV-serie), han er fantastisk i Inception. Der er en gammel teenageklassiker som 10 Things I Hate About You... og hvis man er til romantiske komedier, så er 500 Days Of Summer en der SKAL ses. Han er god til de der lidt kiksede, men sjove roller.
Såeh, Looper var et godt bud på en værdig film her mandag aften. Den kan klart anbefales. Jeg har lidt svært ved at forklare hvad den handler om, så her er en trailer:



Og så kan jeg nævne at jeg IKKE skal se hverken Sinister eller Possession. I får ikke glæden af trailers her,... de er lidt klamme. Ånder og andet klamt der æder børn og sådan noget. *shudders*...
Jeg ville lidt ønske jeg kunne klare sådan noget, for Sinister så ud til at være en fed film. Men jeg tror den vil efterlade mig med et hjertestop...

Til gengæld vil jeg glæde mig til kærestedag på fredag hvor den bl.a. står på SKYFALL!!! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar