tirsdag den 16. oktober 2012

Sunhedsmåned Med Modifikationer

Jeg er ikke helt glad for at indrømme det, men min sundhedsmåned er vist lidt gået i vasken... allerede. Der var noget fødselsdagstamtam i lørdags, og der var kager... masser af kage og cupcakes og nogle virkelig lækre peanut butter cookies. Med havsalt på. Mmmmmh, jeg tror du kan få mig til alt hvis havsalt er inkluderet i præmien...

Nu sagde reglerne jo, at jeg godt måtte spise kager mm. til Festlige Arrangementer (kaldte jeg det vist nok). Men det medførte endnu en situation jeg ikke havde overvejet: Dagen Derpå Junk Food. Så jeg åd mig dårlig i burger dagen efter, og havde det rigtig rigtig dårligt resten af aftenen...

... Jeg tror lidt, at den der sundhedsmåned er nødt til at starte forfra (i mandags). Og så er jeg nødt til at modificere Punkt 1 en smule. Jeg kan på ingen måder holde mig 100% fra søde sager. Men jeg vil prøve. Gøre mit bedste. Kun ty til en chokoladebar (o.lign.) hvis det handler om at give mit blodsukker et kick... det sker desværre i ny og næ at det dropper voldsomt. Men så skal jeg også have lov til det!

Såeh, Sundhedsmåned Med Modifikationer startede i går... Evalueringsrapport følger om en måneds tid. Det er lige tid inden 3. skoleperiode starter (tro på at jeg kan holde mig fra slik/cola i den periode... Haha!).

Det hedder regelmæssig træning, fokus på sund mad, hold mig fra mælkeprodukter så vidt muligt, (og avocado...suk...), hold mig fra slik/cola med forbehold.... og dertil må I gerne kalde mig en hykler... kend dine grænser, siger de kloge!

:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar