lørdag den 20. oktober 2012

The Butterfly Effect

Jeg er i gang med et 8 ugers træningsprogram for at styrke min kondition. Især her om efteråret er min kondition enorm... uregelmæssig. Jeg får nogle ret grumme allergiudbrud som godt kan påvirke mig i flere dage, nogle gange flere uger.

Jeg er 2 uger inde i programmet. Burde have været 3. Det er bygget op sådan, at 2 uger er ens, de næste 2 uger er nye, men ens... osv. Derfor kan jeg godt fortsætte med et trin en uge ekstra uden jeg ødelægger noget planlægningsmæssigt. Så tager det bare lidt mere end 8 uger ;)

I mandags blev min 20 min. løbetur forkortet til 15 min. Mine ben gav simpelthen op :( Hele ugen har mine ben syret bare efter tre trappetrin. En lille smule frustrerende, men åbenbart normalt når histaminniveauet i blodet er højt (allergi).

Jeg forsøgt at holde mig i gang med lidt gåture, og det er måske ikke så tosset endda, for denne flotte lørdag eftermiddag har budt på hyggelig gåtur i naturen hvor der er fine ting at se på:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar