mandag den 9. juni 2014

Pinseferie og historier om nuttede dyr

Jeg har haft en forrygende miniferie. Vi har fået styr på rigtig mange ting i det nye hus,... OG jeg har endda haft tid til at sidde ned... ;)

Dagens helligdag og lækre vejr er blevet udnyttet med et besøg af familien. Brormand havde hunden med. Herunder kan I se et par billeder af Mini og Eddie. Jeg har desværre ikke billede/video af det, men min far tog en slapper på græsset og Eddie skulle straks hen og slikke ham i ansigtet. Det er altid fuld fart frem med Eddie, og det var Mini ikke tilfreds med, så hun hyrdede Eddie væk fra min far. Hver gang Eddie kom tæt på var Mini der straks. Hun lå i græsset og vogtede over min far ;)
Det var lidt skægt at se - og lidt synd for Eddie - og jeg tænker, at vi en dag skal have Mini ud og prøve kræfter med noget hyrderi.

Jeg håber I også har haft en god pinseferie.


Ps. Billedet af katten er fra i går aftes. Vi havde besøg af en fra nabolagets kat. Den var meeeget kælen :)


Eddie

Mini

En nabokat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar