lørdag den 22. september 2012

Nevøerne

De er hhv. 8 og 5 år. Stefan og Peter. Shiit de vokser hurtigt...

Jeg har brugt eftermiddagen sammen med dem. Hjemme hos mine forældre. Med hotdogs og kartoffelbåde og hygge :) Det er altid hyggeligt. Også selvom de larmer lidt (okay, meget). Og jeg ser dem jo så sjældent.

Jeg elsker i øvrigt børnelogik. Det var en af de ting der holdt mig fast i jobbet i build-a-bear så mange år. Deres verden er ligetil og de holder sig bare ikke tilbage.

Den ældste er blevet bedt om at øve sig i sprogudtryk. Det resulterede i denne dialog:

Peter: "Stefan, du har rotter på loftet!"
Stefan: "Det der, det kan du godt skyde en hvid pind efter, Peter!"

Den fortsatte med at nogen to benene på nakken, mens andre stak halen mellem benene...

Peter ønsker sig i øvrigt "sådan en der telefon, så jeg kan gå ind på youtube!"
Han er stor fan af Burhan G (døgnfluen der blev ved). Peter er undskyldt; han er kun 5 ;)

Haha!
Håber I andre har haft en lige så god lørdag.

Ps. Jeg beklager den manglende entusiasme fra drengene på billederne... De er lidt svære at få kontakt med når de spiller computer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar